Motor Bloğu:
373 cc,tek silindir,sıvı soğutmalı,üç bujili.
Maksimum gücünü 8000 devirde 35 hp olarak veriyor.
Maksimum torkunu ise 6500 devirde 35 nm olarak veriyor.
Motosiklet 6 vites.
Şasi ve Süspansiyonlar
Ön süspansiyon : Teleskopik, 43 mm çatal
Arka süspansiyon : Çok kademeli ayarlanabilir monoshock
FRENLER VE LASTIKLER
Frenler:
Ön fren; Çift kanallı Abs. 320 mm disk fren.
Arka fren; Çift kanallı Abs. 230 mm disk fren.
BOYUTLAR
Lx W x H (mm) : 2156 x 813 x 1112
Boş ağırlık (kg)182
Yakıt kapasitesi (ltr)13
Elektrik Aksam:
Akü:12V, 8Ah VRLA
Farlar: Led
Göstergeler
Göstergeler tamamen dijital.
Hız göstergesi,devir göstergesi,tripmetre,saat gibi fonksiyonlar var.
Göstergenin hemen altında,yağ basıncı uyarı lambası,boş vites uyarı lambası gibi detaylar mevcut.
Benzin deposunun üstünde ise bir başka bilgi ekranı var.
Burada hararet,akü,yağ basıncı vb konularda ikaz sembolleri var.
SELE YAPISI
GİDON
Gidonun sağ tarafında yer alan kumandalarda;
Performans:
Dominar 400,8000 rpm'de 35 hp güç ve 6500 rpm'de 35 Nm tork sunan 373.2cc tek silindirli, üç bujili bir motor bloğuna sahip.
Bajaj, 28 Nm'lik torkun 3000 rpm'de ortaya çıktığını iddia ediyor.
Şehir içi sürüşlerde üst devirlere çok fazla çıkmadan rahat bir sürüş yapıldığı izlenimi test edenlerin beyanatı olarak karşımıza çıkıyor.
Motosikletin 5000 devir civarında tatmin edici bir tork ortaya çıkarttığı söyleniyor.
Motosiklette bulunan kaydırmalı debriyaj ise ani vites küçültmelerinde arka tekeri kitlemeden daha rahat ve güvenli yavaşlama imkanı sunuyor.
Motosikletin vites araları oldukça kısa ve vites değişimleri pürüzsüz.
Bajaj'ın verdiği rakamlara göre motosikletin 0-100'ü , 8.23 saniye.
Motosiklet'in 0-150 km/h performansı ise 20 saniyenin altında.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder